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Translations:Schutzbedarf/69/en: Unterschied zwischen den Versionen

Aus HITGuard User Guide
Isan (Diskussion | Beiträge)
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<u>Responsibles:</u>
<u>Responsibles:</u>
* The responsible user is informed via e-mail a week before the workflow triggers. Should there be any problems or conflicts at that time, they are described in the e-mail and can thus be rectified in time. The responsible user is also informed when the workflow does trigger about what was done and whether there were any problems or conflicts.
* The responsible user is informed via e-mail a week before the workflow triggers. Should there be any problems or conflicts at that time (e.g., protection needs analyses to be sent out are currently in the processing state or the needed interview partners are missing), they are described in the e-mail and can thus be rectified in time. The responsible user is also informed when the workflow does trigger about which protection needs analyses were successfully sent and whether there were any problems or conflicts which impeded the sending of further protection needs analyses.

Aktuelle Version vom 19. August 2025, 09:27 Uhr

Information zur Nachricht (bearbeiten)
Zu dieser Nachricht ist keine Dokumentation vorhanden. Sofern du weißt, wo und in welchem Zusammenhang sie genutzt wird, kannst du anderen Übersetzern bei ihrer Arbeit helfen, indem du eine Dokumentation hinzufügst.
Nachricht im Original (Schutzbedarf)
<u>Verantwortliche:</u>
* Der Verantwortliche wird eine Woche bevor der Workflow auslöst per E-Mail informiert. Sollte es zu diesem Zeitpunkt Probleme oder Konflikte geben (z.B. auszusendende Schutzbedarfsanalysen sind aktuell in Bearbeitung oder es fehlen die zu hinterlegenden Interviewpartner), werden diese im E-Mail beschrieben und können daher rechtzeitig gelöst werden. Der Verantwortliche wird auch beim Auslösen des Workflows darüber informiert, welche Schutzbedarfsanalysen erfolgreich ausgesendet wurden und ob es Probleme oder Konflikte gegeben hat, die die Aussendung weiterer Schutzbedarfsanalysen verhindert haben.

Responsibles:

  • The responsible user is informed via e-mail a week before the workflow triggers. Should there be any problems or conflicts at that time (e.g., protection needs analyses to be sent out are currently in the processing state or the needed interview partners are missing), they are described in the e-mail and can thus be rectified in time. The responsible user is also informed when the workflow does trigger about which protection needs analyses were successfully sent and whether there were any problems or conflicts which impeded the sending of further protection needs analyses.