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Translations:Meldungen/19/en: Unterschied zwischen den Versionen

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<u>Support team:</u> If no advisor is entered for the ticket, then the reminders of the periods are sent to the support team. Under the settings for the case management system, a default support team can be stored. This team will automatically be entered as the support team for all new incoming ticket.
<u>Support team:</u> If no advisor is entered for the ticket, then the reminders of the periods are sent to the support team. Under the settings for the case management system, a default support team can be stored. This team will automatically be entered as the support team for all new incoming tickets and be informed of new tickets via e-mail.

Aktuelle Version vom 19. März 2024, 11:21 Uhr

Information zur Nachricht (bearbeiten)
Zu dieser Nachricht ist keine Dokumentation vorhanden. Sofern du weißt, wo und in welchem Zusammenhang sie genutzt wird, kannst du anderen Übersetzern bei ihrer Arbeit helfen, indem du eine Dokumentation hinzufügst.
Nachricht im Original (Meldungen)
<u>Betreuungsteam:</u> Ist kein Sachbearbeiter für die Meldung eingetragen, dann gehen die Erinnerungen der Fristen an das Betreuungsteam. Unter den <b>[[Special:MyLanguage/Fallmanagement-Einstellungen| Einstellungen]]</b> für das Fallmanagementsystem kann ein Standard-Betreuungsteam hinterlegt werden. Dieses Team wird bei allen neu eingehenden Meldungen automatisch als Betreuungsteam eingetragen und per E-Mail über neue Meldungen informiert.

Support team: If no advisor is entered for the ticket, then the reminders of the periods are sent to the support team. Under the settings for the case management system, a default support team can be stored. This team will automatically be entered as the support team for all new incoming tickets and be informed of new tickets via e-mail.