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Translations:Berichte für das Fallmanagement/15/en: Unterschied zwischen den Versionen

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Isan (Diskussion | Beiträge)
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<big><b>Report options</b></big>
{| class="wikitable"
* <u>Anonymize tickets</u>: Anonymizes a ticket's messages. Any contents that have already been anonymized remain so even if the checkmark is not set.
! colspan="2" | <b>Report options</b>
* <u>Ticket messages</u>: Adds all of the ticket's messages to the report.
|-
* <u>Period details per message</u>: Adds information on the periods assigned to the individual messages
!Selection of the analysis period
* <u>Period statistic</u>: Adds an overview of all of the periods assigned to the ticket.
|This option determines which analysis period the report elements come from.
* <u>Dossier details</u>: Adds an overview of the dossier, if a ticket is assigned to one.
|-
!Table of contents
|This option determines whether a table of contents is included in the report.
|-
!Anonymize tickets
|Anonymizes a ticket's messages. Any contents that have already been anonymized remain so even if the checkmark is not set.
|-
!Ticket messages
|Determines whether all of the ticket's messages are included in the report.
|-
!Period details per message
|Determines whether information on the periods assigned to the individual messages is included in the report.
|-
!Period statistic
|Determines whether an overview of all of the periods assigned to the ticket is included in the report.
|-
!Dossier details
|Determines whether an overview of the dossier is included in the report, if a ticket is assigned to one.
|-
!List attachments/evidences
|Prints the file names of attachments/evidences in the report..
|-
!Attachments/evidences as zip-file
|The report is downloaded in a zip-folder along with any attachments/evidences.
|-
|}

Aktuelle Version vom 14. März 2024, 06:54 Uhr

Information zur Nachricht (bearbeiten)
Zu dieser Nachricht ist keine Dokumentation vorhanden. Sofern du weißt, wo und in welchem Zusammenhang sie genutzt wird, kannst du anderen Übersetzern bei ihrer Arbeit helfen, indem du eine Dokumentation hinzufügst.
Nachricht im Original (Berichte für das Fallmanagement)
{| class="wikitable"
! colspan="2" | <b>Berichtsoptionen</b>
|-
!Auswahl des Analysezeitraums
|Diese Option bestimmt, aus welchem Analysezeitraum die Berichtselemente kommen.
|-
!Inhaltsverzeichnis
|Diese Option bestimmt, ob im Bericht ein Inhaltsverzeichnis angedruckt wird.
|-
!Meldungen anonymisieren
|Anonymisiert die Nachrichten der Meldung. Bereits anonymisierte Inhalte bleiben auch anonymisiert, wenn das Häkchen nicht gesetzt ist.
|-
!Nachrichten zu Meldungen
|Steuert, ob alle zur Meldung gehörenden Nachrichten angedruckt werden.
|-
!Fristendetails je Nachricht
|Steuert, ob Information zu den Fristen der einzelnen Nachrichten angedruckt wird.
|-
!Fristenstatistik
|Steuert, ob eine Übersicht aller der Meldung zugewiesenen Fristen angedruckt wird.
|-
!Aktendetails
|Steuert, ob eine Übersicht der Akte angedruckt wird, wenn eine Meldung einer Akte zugewiesen ist.
|-
!Anhänge/Evidenzen auflisten
|Druckt die Dateinamen der Anhänge/Evidenzen im Bericht an.
|-
!Anhänge/Evidenzen als Zip-Datei
|Der Bericht wird gemeinsam mit etwaigen Anhängen/Evidenzen in einem Zip-Ordner heruntergeladen.
|-
|}
Report options
Selection of the analysis period This option determines which analysis period the report elements come from.
Table of contents This option determines whether a table of contents is included in the report.
Anonymize tickets Anonymizes a ticket's messages. Any contents that have already been anonymized remain so even if the checkmark is not set.
Ticket messages Determines whether all of the ticket's messages are included in the report.
Period details per message Determines whether information on the periods assigned to the individual messages is included in the report.
Period statistic Determines whether an overview of all of the periods assigned to the ticket is included in the report.
Dossier details Determines whether an overview of the dossier is included in the report, if a ticket is assigned to one.
List attachments/evidences Prints the file names of attachments/evidences in the report..
Attachments/evidences as zip-file The report is downloaded in a zip-folder along with any attachments/evidences.