Fallmanagement Dashboard/en: Unterschied zwischen den Versionen
Weitere Optionen
Faha (Diskussion | Beiträge) Die Seite wurde neu angelegt: „The filter for the responsible person can be either fixed in edit mode, or the selection is activated in view mode.“ |
Faha (Diskussion | Beiträge) Die Seite wurde neu angelegt: „Double-clicking on a circle segment opens a selection dialog in which the respective reports are listed. The reports can also be opened by double-clicking.“ |
||
| Zeile 17: | Zeile 17: | ||
The filter for the responsible person can be either fixed in edit mode, or the selection is activated in view mode. | The filter for the responsible person can be either fixed in edit mode, or the selection is activated in view mode. | ||
Double-clicking on a circle segment opens a selection dialog in which the respective reports are listed. The reports can also be opened by double-clicking. | |||
[[Datei:FM KPI Status nach Verantwortlichen.png|left]]<br clear=all> | [[Datei:FM KPI Status nach Verantwortlichen.png|left]]<br clear=all> | ||
Version vom 17. Februar 2022, 09:51 Uhr
The case management dashboard provides experts, professionals and observers with information on the status of received reports.

Case management KPIs
The following KPIs are available for the case management dashboard. How to customize and create dashboards is described in Create and edit dashboards.
Reports by closing reason
Displays all reports according to their reason for completion. Optionally, reports can be filtered by a responsible person.
The filter for the responsible person can be either fixed in edit mode, or the selection is activated in view mode.
Double-clicking on a circle segment opens a selection dialog in which the respective reports are listed. The reports can also be opened by double-clicking.

Neue Meldungen
Zeigt alle Meldungen, die neu eingegangen sind.
Optional kann eingestellt werden, dass alle Meldungen, die sich in Bearbeitung befinden, aber keinem Verantwortlichen zugewiesen wurden, auch angezeigt werden.
Diese Einstellung kann entweder fix im Bearbeitungsmodus erfolgen, oder es wird die Auswahl im Ansichtsmodus aktiviert.
Durch Klicken auf den Betreff der Meldung öffnet sich diese.

Status nach Verantwortlichen
Hier erfolgt die Auswertung der Meldungen des Fallmanagements aus dem aktiven Managementsystem nach ihrem Bearbeitungsstatus.
Wahlweise kann nach Verantwortlichen oder Betreuungsteams gefiltert werden. Zusätzlich kann eingestellt werden, dass nur Meldungen, die ab einem gewünschten Datum eingegangen sind, angezeigt werden.
Der Filter für Verantwortliche und dem Eingangsdatum kann entweder fix im Bearbeitungsmodus erfolgen, oder es wird die Auswahl im Ansichtsmodus aktiviert.
Durch Doppelklicken auf einen Status öffnet sich ein Auswahldialog, in dem die jeweiligen Meldungen aufgelistet werden. Die Meldungen können auch mittels Doppelklick geöffnet werden.
