Menü aufrufen
Toggle preferences menu
Persönliches Menü aufrufen
Nicht angemeldet
Ihre IP-Adresse wird öffentlich sichtbar sein, wenn Sie Änderungen vornehmen.

Akten/en: Unterschied zwischen den Versionen

Aus HITGuard User Guide
Isan (Diskussion | Beiträge)
Die Seite wurde neu angelegt: „left|thumb|900px|Complete dossier open reports <br clear=all>“
Isan (Diskussion | Beiträge)
Die Seite wurde neu angelegt: „If adaptations or corrections need to be made after the fact, the dossier can be reactivated for editing.“
Zeile 27: Zeile 27:
<br clear=all>
<br clear=all>


Wenn im Nachhinein noch Anpassungen und Korrekturen gemacht werden müssen, dann kann die Bearbeitung der Akte wieder aktiviert werden.
If adaptations or corrections need to be made after the fact, the dossier can be reactivated for editing.


=== Dokumentation der Entscheidungen ===
=== Dokumentation der Entscheidungen ===

Version vom 2. Juni 2022, 09:54 Uhr

To simplify the processing of reports, they can be bundled in dossiers. Dossiers can, for example, be used to document decisions regarding multiple reports. Dossiers can be created for myriad purposes.

A report can be assigned to exactly one dossier. Which dossiers exist and by which criteria reports are assigned is up to you. Reports could be bundled in dossiers by month or quarter of receipt just as well as by topics, such as data privacy or security.

Reviews, hazard situations, measures, and controls, which have come up in conjunction with the report, can also be viewed, created or linked in a dossier.

Overview dossiers


Master data

In the master data the dossier can be described and advisors can be assigned for the linked reports.

Master data of a dossier


Complete editing

A dossier can only be completed, if all assigned reports are also closed.

If open reports are still present, those will be displayed and can be closed with a reason.

Complete dossier open reports


If adaptations or corrections need to be made after the fact, the dossier can be reactivated for editing.

Dokumentation der Entscheidungen

Hier können Dokumente und Texte hinterlegt werden, die Entscheidungen zu den Meldungen dokumentieren.

Dokumentation der Entscheidungen


Meldungen, Überprüfungen, Gefährdungslagen, Maßnahmen und Kontrollen

Im Punkt Meldungen können Meldungen zur Akte hinzugefügt werden.

Zugewiesene Meldungen


Die anderen Punkte können verwendet werden, um Überprüfungen, Gefährdungslagen, Maßnahmen und Kontrollen, die im Zuge der Meldungen erstellt/durchgeführt wurden, zu verknüpfen.

Relevante Gefährdungslagen


Relevante Maßnahmen und Kontrollen