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Translations:Fallmanagement-Einstellungen/8/en: Unterschied zwischen den Versionen

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Faha (Diskussion | Beiträge)
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<u>Support team</u>.
<u>Support team</u>.
:The support team is used to ensure that no reports are overlooked. The team entered here will be set as the support team by default for all incoming reports. The team members will be informed about new reports via email. In addition, the members of this team receive the reminder emails that arise from the assigned periods for the reports until a specifically selected expert takes over the processing of the report.
:The support team is used to ensure that no reports are overlooked. The team entered here will be set as the support team by default for all incoming reports. The team members will be informed about new reports via e-mail. In addition, the members of this team receive the reminder e-mails that arise from the assigned periods for the reports until a specifically selected expert takes over the processing of the report.

Version vom 16. März 2022, 13:41 Uhr

Information zur Nachricht (bearbeiten)
Zu dieser Nachricht ist keine Dokumentation vorhanden. Sofern du weißt, wo und in welchem Zusammenhang sie genutzt wird, kannst du anderen Übersetzern bei ihrer Arbeit helfen, indem du eine Dokumentation hinzufügst.
Nachricht im Original (Fallmanagement-Einstellungen)
<u>Betreuungsteam</u>
:Um sicherzustellen, dass keine Meldungen übersehen werden, gibt es das Betreuungsteam. Das hier eingetragene Team wird bei allen eingehenden Meldungen standardmäßig als Betreuungsteam hinterlegt. Die Teammitglieder werden per E-Mail über neue Meldungen informiert. Außerdem bekommen die Mitglieder dieses Teams so lange die Reminder-E-Mails, die durch die zugeteilten Fristen bei den Meldungen entstehen, bis ein dezidiert ausgewählter Expert oder Professional die Bearbeitung der Meldung übernimmt.

Support team.

The support team is used to ensure that no reports are overlooked. The team entered here will be set as the support team by default for all incoming reports. The team members will be informed about new reports via e-mail. In addition, the members of this team receive the reminder e-mails that arise from the assigned periods for the reports until a specifically selected expert takes over the processing of the report.