Menü aufrufen
Toggle preferences menu
Persönliches Menü aufrufen
Nicht angemeldet
Ihre IP-Adresse wird öffentlich sichtbar sein, wenn Sie Änderungen vornehmen.

Translations:Hauptseite/71/en: Unterschied zwischen den Versionen

Aus HITGuard User Guide
Faha (Diskussion | Beiträge)
Die Seite wurde neu angelegt: „* Risk management ** Protection needs analyses *: Protection needs analyses of the current management system that have been answered. ** Vulnerability analyses…“
 
Isan (Diskussion | Beiträge)
Keine Bearbeitungszusammenfassung
 
(3 dazwischenliegende Versionen desselben Benutzers werden nicht angezeigt)
Zeile 1: Zeile 1:
* Risk management
{| class="wikitable"
** Protection needs analyses
!Section
*: Protection needs analyses of the current management system that have been answered.
!Description
** Vulnerability analyses
|-
*:: Vulnerability analyses of the current management system that have been answered.
!Progress reports
** Hazard situations
|Progress reports for measures that have been answered.
*:: Hazard situations of the current management system that have been newly submitted or returned.
|-
* Measures
!Risks
** Progress reports
|Newly submitted or returned risks.
*Progress reports of the current management system that have been answered.
|-
* Data protection management systems
!Protection needs analyses
** Processing activities
|Answered protection needs analyses.
*:: Processing activities of the current management system that have been answered.
|-
* Case management systems
!Gap analyses
** Unassigned reports:
|Answered gap analyses.
*:: Reports of the current management system to which no user has been assigned yet. If a support team is defined, these will only be displayed to the team members.
|-
** Reports assigned to me:
!Tickets assigned to me
*:: Open reports of the current management system that are assigned to the current user. Closed and answered reports are not displayed.
|Open tickets that are assigned to you. Closed and answered tickets are not displayed.
|-
!Not assigned tickets
|Tickets that have not yet been assigned an advisor. If a support team is configured, these tickets are only shown to members of that team.
|-
!Processing activities
|Answered processing activities.
|-
|}

Aktuelle Version vom 15. Juni 2023, 11:31 Uhr

Information zur Nachricht (bearbeiten)
Zu dieser Nachricht ist keine Dokumentation vorhanden. Sofern du weißt, wo und in welchem Zusammenhang sie genutzt wird, kannst du anderen Übersetzern bei ihrer Arbeit helfen, indem du eine Dokumentation hinzufügst.
Nachricht im Original (Hauptseite)
{| class="wikitable"
!Sektion
!Beschreibung
|-
!Fortschrittsmeldungen
|Fortschrittsmeldungen zu Maßnahmen, die beantwortet wurden.
|-
!Risiken
|Risiken, die neu eingereicht oder retourniert wurden.
|-
!Schutzbedarfsanalysen
|Schutzbedarfsanalysen, die beantwortet wurden.
|-
!Schwachstellenanalysen
|Schwachstellenanalysen, die beantwortet wurden.
|-
!Mir zugewiesene Meldungen
|Offene Meldungen, die Ihnen zugewiesen sind. Geschlossene und beantwortete Meldungen werden nicht angezeigt.
|-
!Nicht zugewiesene Meldungen
|Meldungen, denen noch keinem User zugewiesen wurden. Ist ein Betreuungsteam hinterlegt, werden diese nur den Teammitgliedern angezeigt.
|-
!Verarbeitungstätigkeiten
|Verarbeitungstätigkeiten, die beantwortet wurden.
|-
|}
Section Description
Progress reports Progress reports for measures that have been answered.
Risks Newly submitted or returned risks.
Protection needs analyses Answered protection needs analyses.
Gap analyses Answered gap analyses.
Tickets assigned to me Open tickets that are assigned to you. Closed and answered tickets are not displayed.
Not assigned tickets Tickets that have not yet been assigned an advisor. If a support team is configured, these tickets are only shown to members of that team.
Processing activities Answered processing activities.