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Translations:Vorfall melden/17/en: Unterschied zwischen den Versionen

Aus HITGuard User Guide
Faha (Diskussion | Beiträge)
Die Seite wurde neu angelegt: „After submitting the report, you still have the option to create an anonymous mailbox for the report. This mailbox allows you to communicate with the person wh…“
 
Isan (Diskussion | Beiträge)
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After submitting the report, you still have the option to create an anonymous mailbox for the report. This mailbox allows you to communicate with the person who processes your report. Through it you can further assist the processor if there are any ambiguities about the report and further clarifications are needed.
After submitting the ticket, there is still the option to create an anonymous mailbox for the ticket. This mailbox allows communication with the ticket's processor. Through it, you can further assist the processor if there are any ambiguities about the ticket and further clarification is needed.

Aktuelle Version vom 28. Februar 2023, 11:20 Uhr

Information zur Nachricht (bearbeiten)
Zu dieser Nachricht ist keine Dokumentation vorhanden. Sofern du weißt, wo und in welchem Zusammenhang sie genutzt wird, kannst du anderen Übersetzern bei ihrer Arbeit helfen, indem du eine Dokumentation hinzufügst.
Nachricht im Original (Vorfall melden)
Nach Aufgabe der Meldung hat der Meldende noch die Möglichkeit, einen anonymen Postkasten für die Meldung zu erstellen. Dieser Postkasten dient zur Kommunikation mit dem Bearbeiter der Meldung. Durch ihn kann man dem Bearbeiter noch weiterhelfen, falls Unklarheiten zur Meldung auftauchen und Rückfragen notwendig werden.

After submitting the ticket, there is still the option to create an anonymous mailbox for the ticket. This mailbox allows communication with the ticket's processor. Through it, you can further assist the processor if there are any ambiguities about the ticket and further clarification is needed.